Pogoji prodaje
1. Splošne določbe v zvezi s temi splošnimi prodajnimi pogoji
Ti splošni prodajni pogoji, v nadaljevanju »CGV«, veljajo za vsa naročila, oddana na spletni strani na naslovu www. motoblouz, v nadaljevanju »Spletna stran«, ki jo je izdalo podjetje D3T DISTRIBUTION , v nadaljevanju » MOTOBLOUZ «, poenostavljena delniška družba s kapitalom 9.348,25 € evrov, registrirana pri RCS Arras (Francija) pod številko 478 566 250, z vodjo pisarna na naslovu 72 rue Elie Cartan, obrtna cona Gare d'Eau 62220 CARVIN, ki jo zastopa g. Jérôme Dalidet.
Splošni pogoji so na voljo uporabnikom interneta, obiskovalcem ali strankam na spletnem mestu, kjer jih je mogoče neposredno preučiti, in jih je mogoče posredovati tudi na preprosto zahtevo na kakršen koli način.
Stranka z registracijo na spletnem mestu potrjuje, da je prebrala Splošne pogoje in se z njimi strinja, s čimer je njihova določila pogodbeno zavezana. MOTOBLOUZ si pridržuje pravico, da kadar koli prilagodi ali spremeni Splošne pogoje. V primeru spremembe se za vsako naročilo uporabljajo Splošni pogoji poslovanja, ki veljajo na dan oddaje naročila.
MOTOBLOUZ si pridržuje pravico, da kadar koli in brez predhodnega obvestila spremeni vsebino spletnega mesta ali storitev, ki so tam na voljo, in/ali začasno ali trajno preneha delovati celotno ali delno spletno mesto.
2. Naša ponudba
Vse ponudbe izdelkov, storitev in pogoji dostave po cenah, navedenih v evrih, veljajo na ozemlju držav članic, v katerih MOTOBLOUZ trži svoje izdelke, v okviru razpoložljivih zalog.
Uporabljena stopnja DDV se razlikuje glede na državo, v kateri je naročilo oddano.
Pri naročilih izven Evropske unije bodo izdelki zaračunani brez davkov in plačati boste morali stroške pošiljanja, izračunane glede na ciljno državo in težo paketa. Ob prejemu paketa boste morali plačati carino in lokalni DDV, odvisno od ciljne države. Višina stroškov pošiljanja vam bo navedena pri izbiri načina dostave.
Za vsa vprašanja o stroških pošiljanja za naročila izven Evropske unije se obrnite neposredno na našo prodajno ekipo po e-pošti, tako da kliknete to povezava. Na vsakem artiklu, ki ga prodajamo, je prisoten opis z bistvenimi lastnostmi izdelka. Vendar pa lahko pride do nekaterih minimalnih odstopanj, zato je priporočljivo, da se obrnete na naše storitev za stranke če ste v dvomih.
Fotografije, ki prikazujejo izdelke in njihov opis, ne predstavljajo pogodbenega dokumenta.
Naše ekipe naredijo vse, kar je potrebno, da s slikami ali fotografijami, ki se uporabljajo za njihovo predstavitev, zagotovijo verodostojno podobo izdelkov, ki so naprodaj. Kljub temu se lahko pojavijo odstopanja, predvsem zaradi tehničnih omejitev, barvnega upodabljanja ali opreme kupca (internetni brskalnik, uporabljen zaslon). Motoblouz zato priporoča, da kupec prebere opis izdelkov na spletnem mestu in ugotovi njihove bistvene lastnosti.
Razen v primeru garancije (glejte člen 10 spodaj) nobena operacija med Motoblouz in njegovimi strankami, ki ni izpodbijana v 14 dneh po dostavi, ne more biti razlog za pritožbo.
3. Ustvarjanje računa stranke
Za oddajo naročila na spletnem mestu mora stranka najprej ustvariti svoj osebni račun stranke. Ko je ustvarjena, se mora stranka za dostop do nje identificirati s svojim uporabniškim imenom ter osebnim in zaupnim geslom.
Vsaka stranka se zavezuje, da bo ohranila strogo zaupnost podatkov, zlasti uporabniškega imena in gesla, ki ji omogočajo dostop do svojega področja za stranke, pri čemer se stranka zaveda, da je sama odgovorna za dostop do storitve prek svojega uporabniškega imena in gesla, razen če se dokaže goljufija.
Vsaka stranka se nadalje zavezuje, da bo nemudoma obvestila MOTOBLOUZ v primeru izgube, poneverbe ali goljufive uporabe svojega identifikatorja in/ali gesla.
Po ustvarjanju svojega osebnega področja za stranke bo stranka prejela e-poštno sporočilo s potrditvijo ustvarjanja svojega področja za stranke. Stranka se ob registraciji zavezuje, da bo:
- ob vpisu v obrazec za registracijo storitve posredovati resnične, točne in posodobljene podatke, še posebej pa ne uporabljati lažnih imen ali naslovov ali imen ali naslovov, ne da bi bili za to pooblaščeni
- posodabljajte podatke o registraciji, da zagotovite, da so resnični, točni in ves čas posodobljeni
Naročnik se nadalje zavezuje, da ne bo dajal na voljo ali razširjal nedovoljenih ali spornih informacij (kot so informacije, ki pomenijo krajo identitete) ali celo škodljivih informacij (kot so virusi). V nasprotnem primeru lahko MOTOBLOUZ po lastni presoji začasno prekine dostop stranke do spletnega mesta.
Stranka priznava, da značilnosti in omejitve interneta ne zagotavljajo varnosti, razpoložljivosti in celovitosti prenosa podatkov prek interneta.
Zato MOTOBLOUZ ne jamči, da bodo spletno mesto in njegove storitve delovale brez prekinitev ali motenj. Zlasti je lahko njegovo delovanje začasno prekinjeno zaradi vzdrževanja, posodobitev ali tehničnih izboljšav ali zaradi spremembe vsebine in/ali njene predstavitve. MOTOBLOUZ ne more biti odgovoren za kakršno koli uporabo spletnega mesta in njegovih storitev s strani strank v nasprotju s temi splošnimi pogoji in za kakršno koli neposredno ali posredno škodo, ki bi jo ta uporaba lahko povzročila stranki ali tretji osebi.
Zlasti MOTOBLOUZ ne more biti odgovoren za lažne izjave stranke.
V primeru, da je MOTOBLOUZ odgovoren za takšno napako ene od svojih strank, se slednja zavezuje, da bo MOTOBLOUZ jamčila za kakršno koli obsodbo, izrečeno proti njej, kot tudi povrnila vse stroške. , zlasti zastopanje za uveljavljanje svojih pravic. pred sodišči.
4. Naročilo
Naročilo je možno registrirati na spletnem mestu le, če ste se jasno identificirali bodisi z vnosom svojega uporabniškega imena in gesla, ki sta strogo osebna, bodisi z ustvarjanjem računa na spletnem mestu www. motoblouz , če še niste registrirani.
Vsako naročilo pomeni sprejem cen in opisa izdelkov, ki so na voljo za prodajo. Pogodba je sklenjena, ko je izdana potrditev vašega naročila. Takoj ko bo vaše naročilo potrjeno, bo posredovano našim logističnim službam v obdelavo. V eni uri boste prejeli premier samodejno potrditveno e-poštno sporočilo.
Opozarjamo vas, da potrditev naročila pomeni obveznost plačila navedene cene.
Kadarkoli pa lahko informacije o svojem naročilu pridobite tako, da nas kontaktirate: na spletni strani www. motoblouz v razdelku »kontakt« nato »kontaktni obrazec« ali po pošti na:
Motoblouz
72 rue Elie Cartan
ZA Vodne postaje
62220 CARVIN
Francija
5. Cena
Cene so navedene v evrih (€) in upoštevajo veljavni DDV v državi.
V primeru promocije se MOTOBLOUZ zavezuje, da bo uporabil promocijsko ceno za vsako naročilo, oddano v obdobju, ki zajema promocijo.
Cena zapade v celoti po potrditvi naročila. Prikazane cene vključujejo popuste in rabate, ki jih lahko ponudi MOTOBLOUZ .
Če veljajo stroški dostave ali prevoza (glej člen 7 spodaj), bodo ti prišteti k ceni naročila in ločeno označeni pred potrditvijo s strani stranke. Skupni znesek, ki ga stranka dolguje, in njegovi podatki so navedeni na potrditveni strani vsakega naročila.
6. Plačilo in varnost
6.1 z bančno kartico
Plačilo poteka preko varnega plačilnega vmesnika našega partnerja Globalal pri naročilu na motoblouz . Plačilo s kreditno kartico je popolnoma varno. Motoblouz potrjuje, da ne hrani nobenih bančnih podatkov, vnesenih med postopkom naročila. Vse bančne podrobnosti se v realnem času posredujejo našemu partnerju Globalal. Za nakupe v spletu bo vaš račun bremenjen v trenutku potrditve vašega naročila.
Varnost plačila: podatki o vaši kreditni kartici so šifrirani s protokolom TLS (Transport Layer Security) in nikoli ne gredo nešifrirani po omrežju. Plačilo se izvede neposredno na banki. Motoblouz pod nobenim pogojem nima dostopa do teh kontaktnih podatkov in jih ne hrani na svojih strežnikih. Zato vas za vsako novo transakcijo na našem spletnem mestu ponovno zahtevajo.
6.2 klavzula o pridržku lastninske pravice
Izdelki ostanejo last MOTOBLOUZ a, dokler naročilo v celoti ne prevzame Motoblouz . Vendar se ob dobavi tveganja dobavljenega blaga prenesejo na kupca.
6.3 Neplačilo
MOTOBLOUZ si pridržuje pravico, da zavrne dostavo ali izpolni naročilo potrošnika, ki ni v celoti ali delno plačal prejšnjega naročila ali s katerim se vodi spor glede plačila.
6.4 Nadzor proti goljufijam
Zavarovanje vaših naročil na Motoblouz je velika skrb. Zato se naročila pred pošiljanjem preverijo.
Kot del tega nadzora in v boju proti goljufijam in zlorabi plačilnih sredstev na internetu lahko Motoblouz od stranke zahteva dokazilo o identiteti in naslovu. Odvisno od datuma prejema se lahko čas pošiljanja vašega naročila podaljša.
Če se preverjanje teh dokumentov izkaže za ugodno, bo naročilo potrjeno. V nasprotnem primeru ali v primeru neprejetja si Motoblouz pridržuje pravico preklicati naročilo. Nato bi bilo preklicano in nato povrnjeno.
7. Dobavni pogoji in roki
7.1 pogoji pošiljanja
MOTOBLOUZ se zavezuje, da bo v največji možni meri spoštoval datum pošiljanja, ki ste ga navedli v povzetku vašega naročila in v e-pošti s potrditvijo naročila. Naveden vam bo tudi datum dostave, ko izberete način dostave, ki vam najbolj ustreza.
Pri naročilu več artiklov je treba upoštevati najdaljši dobavni rok. Na primer, če naročite jakno, poslano v 48 urah, čelado pa v 7 dneh, bo celotno naročilo odposlano v 7 dneh.
Paketi se pošiljajo od ponedeljka do petka, razen ob praznikih.
7.2 Načini dostave
Motoblouz deluje v partnerstvu z IMX, da vam dostavi vaše izdelke kamor koli na svetu v najboljših pogojih. S svojimi partnerji in sporazumi z 245 vodilnimi v zadnjem kilometru vam IMX ponuja celotno paleto dostavnih storitev po vsem svetu.
Pri Motoblouz ponujamo 2 načina dostave za mednarodne trge:
Standardna dostava na dom
Politika pošiljanja za standardno dostavo na dom:
Prejeli boste e-pošto od našega prevoznika, običajno dan pred dostavo, da vas obvestimo o pričakovanem datumu dostave. Voznik vas bo morda vprašal za kodo PIN, ki jo boste prejeli po SMS-u in/ali e-pošti, da vam dostavi paket.
Znesek vključuje davek za stroške pošiljanja | ||
Zadevne države | Rok | |
Stroški pošiljanja v višini 10,16 € vključno z davkom za naročila <202,32 € vključno z davkom Brezplačna dostava za naročila > 202,32 € vključno z davkom |
Nemčija Avstrija Belgija Italija Luksemburg Nizozemska Portugalska |
Nemčija: 4 delovne dni Avstrija: 72h Belgija: 48h Italija, Luksemburg, Nizozemska, Portugalska: 5 delovnih dni |
Stroški pošiljanja v višini 20,32 € vključno z davkom za naročila <202,32 € vključno z davkom Stroški pošiljanja v višini 10,16 € za naročila > 202,32 € vključujejo davek |
Estonija Finska Irska Latvija Litva Slovaška Slovenija |
Estonija, Finska, Latvija, Litva, Slovaška in Slovenija: 6 delovnih dni: Irska: 4 delovne dni |
Stroški pošiljanja znašajo 20,32 € vključno z davkom, ne glede na količino košarice | Ciper Grčija Malta |
6 delovnih dni |
*Predvideni dobavni roki, ki ne upoštevajo zamud, ki jih lahko povzroči carinska služba.
Če ste med dostavo odsotni :
Če velikost vašega paketa to dopušča, ga oddamo v vaš nabiralnik.
V nasprotnem primeru vam bo ostalo obvestilo o dostavi, ki vas bo vabilo, da prevzamete paket na pošti ali relejni točki v vaši bližini.
Te cene so lahko predmet posebnih komercialnih operacij. Navedeni dobavni roki so v delovnih dneh in navedeni kot okvirni.
Če oddate zelo veliko naročilo (približno paleto izdelkov), se lahko dostava izdela po meri in se rok dostave podaljša. V tem primeru vas bo kontaktiral svetovalec za motocikle.
Hitra dostava na dom
Politika pošiljanja za hitro dostavo na dom (na voljo samo za Belgijo, Nemčijo in Italijo)
Znesek vključuje davek za stroške pošiljanja | |
Cene in predvideni dobavni roki | |
Nemčija | Od 12,19 € za dostava 48 ur Od 25,41 € do 35,57 € za dostava 24 ur (cena glede na težo paketa) |
Nizozemska | Od 12,19 € za dostava 48 ur Od 25,41 € do 35,57 € za dostava 24 ur (cena glede na težo paketa) |
Belgija in Luksemburg | Od 10,16 € za 24-urno dostavo |
Italija | Od 12,19 € za dostavo v 72 urah |
Portugalska | Od 25,41 € do 35,57 € za a 24h dostava (cena glede na težo paketa) |
*Predvideni dobavni roki, ki ne upoštevajo zamud, ki jih lahko povzroči carinska služba.
Te cene so lahko predmet posebnih komercialnih operacij.
Navedeni dobavni roki so v delovnih dneh in navedeni kot okvirni.
V kolikor je naročilo zelo veliko (približno paleta izdelkov), je možna dostava po meri in rok dobave se lahko podaljša. V tem primeru bo s stranko stopil v stik svetovalec za motocikle.
Ko stranka izbere želeni način prevoza, se ime prevoznika na tej stopnji ne prikaže. Da bi zagotovili najboljšo kakovost storitev, Motoblouz sodeluje z več prevozniki za vsako vrsto dostave.
Z drugimi besedami, kupec izbere način prevoza, ki mu najbolj ustreza, Motoblouz pa se odloči za prevoznika, ki bo verjetno ugodil tej zahtevi pod najboljšimi pogoji (glede na ceno, kakovost storitve, vaš kraj dostave).
Stranka bo vedela, kateri prevoznik je bil uporabljen pri pošiljanju naročila. Nato jim bo poslano e-poštno sporočilo, v katerem bo navedeno zlasti ime izbranega prevoznika in sledilna številka njihovega paketa.
Zaradi transportnih razlogov izdelkov (tekočine, pnevmatike itd.) ni mogoče poslati v določene države.
V primeru odsotnosti ob dostavi :
- Če velikost paketa to dopušča, bo le-ta oddan v poštni nabiralnik stranke.
- V nasprotnem primeru bo prevoznik navedel svoje načine dviga.
7.3 davki, ki veljajo za naročila
Pri naročilih na destinacije zunaj Evropske unije bodo izdelki fakturirani brez davkov, kupec pa bo moral plačati stroške pošiljanja, izračunane glede na ciljno državo in težo paketa. Ob prejemu paketa boste morali plačati poleg tega še carino, DDV in druge lokalne davke, odvisno od namembne države:
- vse dajatve in davke obračunajo carinske službe na znesek naročila vključno s prevozom
- če kupec izbere "ekspresnega" prevoznika, mu le-ta dodatno zaračuna pavšalno administrativno provizijo (običajno med 20 in 30,50 €), ki ustreza dejstvu, da po pooblastilu carine opravi obračun in pobiranje carin in davkov, kar stranki prihrani čas pri dostavi.
7.4 DODATNE INFORMACIJE
Odškodnine ni mogoče zahtevati, če izdelka ni mogoče dostaviti: bodisi po nepredvideni zaustavitvi proizvodnje ali po stavkah, nesrečah, naravnih nesrečah, nezmožnosti pridobitve zalog ali vseh drugih vzrokih, na katere nimamo vpliva.
Ob praznikih je dostava naročil nemogoča.
Za več informacij se obrnite na našo storitev za stranke
8. Pravica do odstopa od pogodbe
V skladu z Direktivo 2011/83/EU z dne 25. oktobra 2011 o pravicah potrošnikov, preneseno v nacionalno zakonodajo držav članic, imate na voljo 14 koledarskih dni od prejema artiklov, da uveljavite svojo pravico do odstopa od pogodbe, ne da bi morali utemeljiti svojo odločitev ali imeti kakršne koli druge stroške.
V primeru naročila več artiklov, dostavljenih ločeno, teče rok od prejema zadnjega artikla.
Če želite uveljavljati svojo pravico do odstopa od pogodbe, morate o svoji odločitvi obvestiti podjetje D3T DISTRIBUTION bodisi s pravilno izpolnjenim obrazcem za odstop od pogodbe, ki je predstavljen spodaj v splošnih prodajnih pogojih, bodisi z nedvoumnim dopisom, ki izraža vašo željo po odstopu od pogodbe:
- Bodisi na naslednji poštni naslov (datum žiga kot dokazilo): podjetje D3T DISTRIBUTION , 72 rue Elie Cartan 62200 CARVIN;
- Bodisi po elektronski pošti s klikom na tej povezavi
Za vse dodatne informacije o uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe nas lahko kontaktirate preko kontaktnega obrazca na spletni strani www. motoblouz .
V primeru uveljavljanja pravice do odstopa od pogodbe vam povrnemo vplačane zneske vključno s stroški dostave:
- najpozneje v 14 dneh od datuma, ko smo bili obveščeni o vaši odločitvi o odstopu, vendar se ta datum odloži do prejema vrnjenih artiklov ali dokazila o njihovi pošiljki, pri čemer je izbrani datum premier od teh dejstva ;
- z enakim plačilnim sredstvom, kot je bilo uporabljeno ob naročilu, razen če se stranki dogovorita o drugem načinu povračila.
Obveščamo vas, da vam v primeru, da ste izbrali dražji način dostave od standardne dostave, povrnemo stroške dostave do višine stroška standardne dostave.
Izdelek(e) morate vrniti ali vrniti v 14 dneh po sporočilu o vaši odločitvi o odstopu, pri čemer so stroški vračila vaša odgovornost.
9. Pogoji vračila izdelkov (razen pravnih ali komercialnih garancij)
9.1 Kdaj vrniti izdelek?
Imate 60 dni od datuma prejema, da nam vrnete predmete za vračilo.
9.2 Kako vrniti izdelek?
Artikel vrnite v škatli, v kateri vam je bil poslan, ali v enaki škatli (ojačana, enake velikosti), če je bila premier poškodovana. Upoštevajte, da komercialna embalaža ni namenjena transportu blaga. Da bi ohranili originalno škatlo artikla, ga je treba vrniti tako, da ga zapakirate v kartonsko škatlo kot pri prvi pošiljki.
9.3 pogoji, da je vaša vrnitev sprejeta?
Imate 60 dni od datuma prejema, da nam vrnete predmete za vračilo.
Artikli morajo biti nerabljeni, v originalni embalaži in morajo imeti etikete. Določenih izdelkov ni mogoče vrniti: po meri izdelanih, personaliziranih, pokvarljivih ali užitnih izdelkov.
Če so ti izdelki vrnjeni, jih bomo ponovno poslali. Če so ponovno vrnjeni, si pridržujemo pravico, da jih obdržimo brez vračila denarja.
Vračilo poškodovanih ali neustreznih izdelkov mora odobriti naša služba za pomoč strankam.
Če je artikel poškodovan, napačen ali nezdružljiv, vam bomo povrnili stroške pošiljanja, če bo vaša zahteva odobrena.
Pridržujemo si pravico, da ne sprejmemo vračil pokvarjenih izdelkov brez odobrenega zahtevka.
Če želite nov artikel, vrnite prejeti artikel za vračilo denarja. Nato boste morali oddati novo naročilo. Stroški pošiljanja za drugo pošiljko in stroški vračila se ne vračajo.
Prosimo, upoštevajte: poprodajna služba si pridržuje pravico zavrniti vračilo, če eden od pogojev ni izpolnjen, paket bo nato vrnjen neposredno vam.
9.4 Kako vložiti zahtevo za vračilo?
V zgodovini naročil poiščite tistega, ki se nanaša na predmet (star mora biti manj kot 60 dni). Postopek vam bo razložen korak za korakom, vendar ne pozabite natisniti povzetka, ki ga boste priložili paketu.
Vračilo artiklov opravite sami, strošek pa je vaša odgovornost.
Vabimo vas, da na katerem koli dokumentu carinskih organov navedete, kjer je primerno, da gre za vračilo izdelka(-ov), da se izognete dodatnim davkom.
10. Garancija za izdelek
10.1 KOMERCIALNA GARANCIJA
Za prodane izdelke velja tržna garancija, katere namen je zagotoviti njihovo skladnost in zagotoviti povračilo nakupne cene, zamenjavo ali popravilo blaga. Ne zajema napak, ki so posledica neobičajne ali napačne uporabe ali so posledica vzroka, ki ni povezan z notranjimi lastnostmi izdelkov, ali napak, omenjenih na listu izdelkov v kontekstu izdelkov "druge izbire/obnovljenih" izdelkov.
Informacije v zvezi s kakršnimi koli komercialnimi garancijami v zvezi z izdelki in storitvami, ki so na voljo za prodajo (zlasti vsebina garancije, pogoji njenega izvajanja, njena cena, njeno trajanje, njen ozemeljski obseg ter ime in naslov garanta, odvisno od zadevni izdelki, storitve in blagovne znamke) so kupcu opozorjeni, kjer je to primerno, na listu vsakega izdelka in storitve v spletnem prodajnem prostoru.
10.2 ZAKONSKO JAMSTVO
Neodvisno od zgoraj predstavljene komercialne garancije so izdelki upravičeni do pravnega jamstva o skladnosti, opredeljenega v Direktivi EU 2019/771 z dne 20. maja 2019 o nekaterih vidikih v zvezi s pogodbami o prodaji blaga, ki je prenesena v nacionalno zakonodajo držav članic. .
Ko delujete v okviru zakonskega jamstva o skladnosti, imate dve (2) leti od dobave blaga za ukrepanje
11. Varstvo osebnih podatkov
Kadar koli in v skladu s členi 15 do 21 Splošnih predpisov o varstvu podatkov imate pravico do dostopa, popravka, izbrisa, omejitve obdelave, prenosljivosti in ugovora.
Te pravice lahko uveljavljate sami neposredno tako, da nas kontaktirate na naslednjem naslovu: dpo@motoblouz.com ali tako, da te pravice uveljavljate sami, kadar je to mogoče, na namenski strani vašega računa stranke.
Ob naročilu vam ponujamo možnost prejemanja promocijskih ponudb po elektronski pošti. Če želite prejemati takšne ponudbe, preprosto potrdite polje ob registraciji na strani za naročilo ali v razdelku »moj račun - moje naročnine/novice«.
Kadar koli obdržite možnost, da brezplačno ugovarjate komercialnemu iskanju s strani Motoblouz , tako da kliknete povezavo »odjava« na dnu vsakega e-poštnega sporočila, tako da se povežete s spletnim mestom v svojem območju za stranke, da nas kontaktirate prek po elektronski pošti ali s pismom na naslov:
Motoblouz
72 rue Elie Cartan
ZA Vodne postaje
62220 CARVIN
Francija
12. Popolnost
Ti splošni prodajni pogoji so pogodba, ki ureja razmerja med kupcem in MOTOBLOUZ .
Predstavljajo vse pravice in obveznosti, ki urejajo ta razmerja.
Če je ena ali več določb teh splošnih prodajnih pogojev razglašenih za neveljavne na podlagi zakona, predpisa ali po pravnomočni odločbi sodišča, ostale določbe ohranijo svojo polno veljavo in obseg.
Poleg tega dejstva, da ena od strank ne izkoristi kršitve katere koli določbe teh splošnih prodajnih pogojev s strani druge stranke, ni mogoče razlagati kot odpoved njene kasnejše izrabe.
13. Reševanje sporov
Za te splošne prodajne pogoje velja nacionalna zakonodaja države članice, opredeljena v skladu z določbami Uredbe ES št. 593/2008 z dne 17. junija 2008 o pravu, ki se uporablja za pogodbena obligacijska razmerja, zlasti člen 6.
Morebitno reklamacijo v zvezi z izvajanjem ali tolmačenjem pogodbe morate najprej pisno oddati službi za stranke podjetja D3T DISTRIBUTION bodisi po elektronski pošti s klikom na na tej povezavi, ali preko kontaktnega obrazca, ki je dostopen na spletni strani www. motoblouz.
Poleg tega vas MOTOBLOUZ v skladu s 14. členom Uredbe (EU) št. 524/2013 z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov obvešča, da je Evropska komisija vzpostavila platformo za zbiranje pritožb potrošnikov po spletni nakup, da bi jih nato posredovali pristojnim nacionalnim posrednikom.
Ta platforma je dostopna na naslednjem naslovu:
Za morebitne spore ali sodne postopke, ki izhajajo iz izvajanja ali razlage teh splošnih prodajnih pogojev, ki jih stranki ne rešita sporazumno, bo pristojno sodišče, ustanovljeno v skladu s pravili civilnega postopka, opredeljenimi v Uredbi EU št. 2015/20212 z dne 12. decembra 2012, zlasti v zvezi s sodno pristojnostjo, zlasti 7. členom.
14. Avtorske pravice
Za kakršno koli reprodukcijo, tudi delno, elementov spletnega mesta Motoblouz ali Access-moto.com je potrebno predhodno pisno soglasje SAS D3T Distribution .
Motoblouz in Access-Moto.com sta last SAS D3T Distribution
15. Intelektualna lastnina
Vsa vsebina je prisotna ali na voljo na spletni strani www. motoblouz, kot so besedila, fotografije, blagovne znamke, logotipi, ilustracije, baze podatkov, so zaščitene s pravicami intelektualne lastnine.
Vsaka popolna ali delna reprodukcija ali predstavitev spletnega mesta www. motoblouz in njegova vsebina je strogo prepovedana.
16. Obrazec za odstop od pogodbe
Obrazec za odstop
Zahvaljujemo se vam za izpolnitev in vrnitev tega obrazca, če želite uveljaviti svojo pravico do odstopa od naročila, oddanega na spletni strani. www. motoblouz :
PREJEMNIK:
- podjetje D3T DISTRIBUTION
- Poenostavljena delniška družba s kapitalom 9.348,25 € evrov
- Registriran pri Arras RCS pod številko 478 566 250
- Naslov: 72 rue Elie Cartan 62220 CARVIN
- Telefon: 0321433304
- E-pošta: contact.eu@motoblouz.com
Obveščam vas, da odstopam od pogodbe o prodaji spodaj navedenega blaga:
- Naročeno:
- Prejeto dne:
- Številka naročila :
- Ime stranke:
- Naslov stranke:
Naredi :
A :
Podpis stranke (samo če je ta obrazec notificiran na papirju)