Dostava Brezplačna dostava od 70,15 €
Vrnitev Vrnitev 2 leti prost
Pogosta vprašanja Pomoč in kontakt
Meni
Moj motocikel Motorno kolo
Moj račun Povezava
Meni

Vprašanja in odgovori

Vračilo in poprodajne storitve

Kako narediti vračilo?

Imate 60 dni od datuma prejema, da nam vrnete predmete za vračilo.
Artikli morajo biti nerabljeni, v originalni embalaži in morajo imeti etikete.
Določenih izdelkov ni mogoče vrniti: po meri izdelanih, personaliziranih, pokvarljivih ali užitnih izdelkov.
Če so ti izdelki vrnjeni, jih bomo ponovno poslali. Če so ponovno vrnjeni, si pridržujemo pravico, da jih obdržimo brez vračila denarja.

Vračilo artiklov poškodovan ali nepravilen mora odobriti naša služba za stranke.
Če je artikel poškodovan, napačen ali nezdružljiv, vam bomo povrnili stroške pošiljanja, če bo vaša zahteva odobrena.
Pridržujemo si pravico, da ne sprejmemo vračil pokvarjenih izdelkov brez odobrenega zahtevka.

Če želite nov artikel, vrnite prejeti artikel za vračilo denarja. Nato boste morali oddati novo naročilo. Stroški pošiljanja za drugo pošiljko in stroški vračila se ne vračajo.

Za vračilo je zelo preprosto, pojdite na svoj račun stranke, razdelek »Vračila in poprodajne storitve«.
Nato boste preprosto morali izbrati zadevno številko naročila in artikle, ki jih želite vrniti.

Ker je vračilo na vaše stroške, lahko izdelek vrnete s prevoznikom po vaši izbiri na naslednji naslov: Motoblouz , 72 Rue Elie Cartan 62220 Carvin France. Ko prispete v naše prostore, bomo obdelali vaše vračilo. Na carinskem dokumentu boste morali navesti, da gre za vračilo blaga, sicer vam bomo ob prejemu paketa v naših prostorih zaračunali carino in davke.

Naši pogoji vračila
Izvedite vrnitev

Moj artikel ima okvaro, kako naj odprem zahtevo za poprodajne storitve?

Ali je vaš izdelek še vedno v garanciji proizvajalca in imate okvaro? Zagotavljam vam, Motoblouz poskrbi za vse!
Motoblouz vas podpira pri vaših prizadevanjih in se povezuje s proizvajalcem. premier preprosto odprite svojo zahtevo za podporo poprodajnih storitev neposredno v vašem računu stranke, v razdelku »Vračila in poprodajne storitve«. Ko je zahteva izpolnjena in so dodane fotografije, ki označujejo napako, morate samo še potrditi svojo zahtevo. Naša poprodajna služba vas bo kontaktirala v 72 delovnih urah in vam dala navodila za ravnanje z vašim izdelkom. Običajni čas obdelave je 6 tednov, ko vaš izdelek prejmemo v naše prostore. Proizvajalec je vedno naklonjen popravilu, če pa to ni mogoče, se bo k vam vrnil svetovalec za motorna kolesa in vam ponudil alternativno rešitev. Izvedite vrnitev

Vračilo je v teku

Ste poslali vrnitev in želite informacije o njej?
Ko je vaše vračilo poslano, ga bomo dosegli v 10 do 12 delovnih dneh, odvisno od izbranega načina pošiljanja. Takoj ko prispe v naše prostore, vam bomo poslali e-poštno sporočilo. Nato bomo nadaljevali s povračilom