Vprašanja in odgovori
Vračilo in poprodajne storitve
Kako narediti vračilo?
Imate 60 dni od datuma prejema, da nam vrnete predmete za vračilo.
Artikli morajo biti nerabljeni, v originalni embalaži in morajo imeti etikete.
Določenih izdelkov ni mogoče vrniti: po meri izdelanih, personaliziranih, pokvarljivih ali užitnih izdelkov.
Če so ti izdelki vrnjeni, jih bomo ponovno poslali. Če so ponovno vrnjeni, si pridržujemo pravico, da jih obdržimo brez vračila denarja.
Vračilo artiklov poškodovan ali nepravilen mora odobriti naša služba za stranke.
Če je artikel poškodovan, napačen ali nezdružljiv, vam bomo povrnili stroške pošiljanja, če bo vaša zahteva odobrena.
Pridržujemo si pravico, da ne sprejmemo vračil pokvarjenih izdelkov brez odobrenega zahtevka.
Če želite nov artikel, vrnite prejeti artikel za vračilo denarja. Nato boste morali oddati novo naročilo. Stroški pošiljanja za drugo pošiljko in stroški vračila se ne vračajo.
Za vračilo je zelo preprosto, pojdite na svoj račun stranke, razdelek »Vračila in poprodajne storitve«.
Nato boste preprosto morali izbrati zadevno številko naročila in artikle, ki jih želite vrniti.
Ker je vračilo na vaše stroške, lahko izdelek vrnete s prevoznikom po vaši izbiri na naslednji naslov: Motoblouz , 72 Rue Elie Cartan 62220 Carvin France. Ko prispete v naše prostore, bomo obdelali vaše vračilo. Na carinskem dokumentu boste morali navesti, da gre za vračilo blaga, sicer vam bomo ob prejemu paketa v naših prostorih zaračunali carino in davke.
Naši pogoji vračila
Izvedite vrnitev
Moj artikel ima okvaro, kako naj odprem zahtevo za poprodajne storitve?
Ali je vaš izdelek še vedno v garanciji proizvajalca in imate okvaro? Zagotavljam vam, Motoblouz poskrbi za vse!
Motoblouz vas podpira pri vaših prizadevanjih in se povezuje s proizvajalcem. premier preprosto odprite svojo zahtevo za podporo poprodajnih storitev neposredno v vašem računu stranke, v razdelku »Vračila in poprodajne storitve«. Ko je zahteva izpolnjena in so dodane fotografije, ki označujejo napako, morate samo še potrditi svojo zahtevo. Naša poprodajna služba vas bo kontaktirala v 72 delovnih urah in vam dala navodila za ravnanje z vašim izdelkom. Običajni čas obdelave je 6 tednov, ko vaš izdelek prejmemo v naše prostore. Proizvajalec je vedno naklonjen popravilu, če pa to ni mogoče, se bo k vam vrnil svetovalec za motorna kolesa in vam ponudil alternativno rešitev.
Izvedite vrnitev
Vračilo je v teku
Ste poslali vrnitev in želite informacije o njej?
Ko je vaše vračilo poslano, ga bomo dosegli v 10 do 12 delovnih dneh, odvisno od izbranega načina pošiljanja. Takoj ko prispe v naše prostore, vam bomo poslali e-poštno sporočilo. Nato bomo nadaljevali s povračilom
MOJA NAROČILA
Kako slediti trenutnemu naročilu?
Najprej se tukaj prijavite v svoj račun Motoblouz !
Če ste že povezani s svojim profilom, si lahko ogledate zgodovino svojih naročil nato na "Ogled podrobnosti". Istočasno bodo e-poštna sporočila potrdila različne faze vašega naročila (potrditev naročila, račun, pošiljanje, dostava).
Sledenje vašemu naročilu v realnem času in sledenje paketu sta na voljo na dnu podrobnosti vsakega naročila!
Kako vložiti zahtevo za vračilo ali zahtevo za poprodajne storitve?
S klikom boste imeli možnost vrniti ali zahtevati poprodajne storitve tukaj.
Potem se pustite voditi obrazcu za vračilo.
Kako preklicati trenutno naročilo?
Najprej se prijavite na domačo stran s klikom na Prijava. Nato lahko v razdelku »Vaša naročila« dostopate do zgodovine naročil.
Nato predlagamo, da naročilo prekličete s klikom na “Zahteva za preklic naročila” in nato “Potrjujem preklic”.
Če se gumb za preklic vašega naročila ne pojavi, ga žal ni več mogoče preklicati. Nato boste morali naročilo po prejemu vrniti.
Kako najti svoj račun?
Najprej se identificirajte na domači strani s klikom na Vpiši se. V razdelku »Vaša naročila« lahko dostopate do svojega Zgodovina naročil . S klikom na »Ogled podrobnosti« zadevnega naročila vam nato ponudimo možnost prenosa vašega računa v formatu .pdf.
Ne najdem izdelka, ki ga iščem, kaj naj naredim?
Nekateri izdelki morda niso navedeni na naši spletni strani, vendar vam jih zagotovo lahko zagotovimo. Obrnite se na enega od naših svetovalcev za motocikle. Če je mogoče, nam posredujte čim več podrobnosti o vašem iskanju, na primer: model vašega motocikla, leto izdelave itd.
DOSTAVA
Naši načini dostave za Nizozemsko
Dostave na Nizozemsko
Znesek vključuje davek za stroške pošiljanja | ||||
Košarica <50,83 € z davkom | Košarica >50,83 € in <152,50 € vključno z davkom | Košarica >152,50 € z davkom | ||
Domači standard 120h | 6,09 € | Prost | ||
Express Home 48h | 10,16 € | Prost | ||
Express Home 24h | 20,33 € (največja prostornina paketa je omejena na 70 litrov) |
Navedeni roki so v delovnih dneh in navedeni kot okvirni.
Naši načini dostave za druge države
Motoblouz deluje v partnerstvu z IMX, da vam dostavi vaše izdelke kamor koli na svetu v najboljših pogojih. S svojimi partnerji in sporazumi z 245 vodilnimi v zadnjem kilometru vam IMX ponuja celotno paleto dostavnih storitev po vsem svetu.
Pri Motoblouz ponujamo 2 načina dostave za mednarodne trge:
Standardna dostava na dom
Politika pošiljanja za standardno dostavo na dom:
Prejeli boste e-pošto od našega prevoznika, običajno dan pred dostavo, da vas obvestimo o pričakovanem datumu dostave. Voznik vas bo morda vprašal za kodo PIN, ki jo boste prejeli po SMS-u in/ali e-pošti, da vam dostavi paket.
Znesek vključuje davek za stroške pošiljanja | ||
Zadevne države | Rok | |
Stroški pošiljanja v višini 10,16 € vključno z davkom za naročila <202,32 € vključno z davkom Brezplačna dostava za naročila > 202,32 € vključno z davkom |
Nemčija Avstrija Belgija Italija Luksemburg Portugalska |
Nemčija: 4 delovne dni Avstrija: 72h Belgija: 48h Italija, Luksemburg, Portugalska: 5 delovnih dni |
Stroški pošiljanja v višini 20,32 € vključno z davkom za naročila <202,32 € vključno z davkom Stroški pošiljanja v višini 10,16 € za naročila > 202,32 € vključujejo davek |
Estonija Finska Irska Latvija Litva Slovaška Slovenija |
Estonija, Finska, Latvija, Litva, Slovaška in Slovenija: 6 delovnih dni: Irska: 4 delovne dni |
Stroški pošiljanja znašajo 20,32 € vključno z davkom, ne glede na količino košarice | Ciper Grčija Malta |
6 delovnih dni |
*Predvideni dobavni roki, ki ne upoštevajo zamud, ki jih lahko povzroči carinska služba.
Če ste med dostavo odsotni :
Če velikost vašega paketa to dopušča, ga oddamo v vaš nabiralnik.
V nasprotnem primeru vam bo ostalo obvestilo o dostavi, ki vas bo vabilo, da prevzamete paket na pošti ali relejni točki v vaši bližini.
Te cene so lahko predmet posebnih komercialnih operacij. Navedeni dobavni roki so v delovnih dneh in navedeni kot okvirni.
Če oddate zelo veliko naročilo (približno paleto izdelkov), se lahko dostava izdela po meri in se rok dostave podaljša. V tem primeru vas bo kontaktiral svetovalec za motocikle.
Hitra dostava na dom
Politika pošiljanja za hitro dostavo na dom (na voljo samo za Belgijo, Nemčijo in Italijo)
Znesek vključuje davek za stroške pošiljanja | |
Cene in predvideni dobavni roki | |
Nemčija | Od 12,19 € za dostava 48 ur Od 25,41 € do 35,57 € za dostava 24 ur (cena glede na težo paketa) |
Belgija in Luksemburg | Od 10,16 € za 24-urno dostavo |
Italija | Od 12,19 € za dostavo v 72 urah |
Portugalska | Od 25,41 € do 35,57 € za a 24h dostava (cena glede na težo paketa) |
*Predvideni dobavni roki, ki ne upoštevajo zamud, ki jih lahko povzroči carinska služba.
Prejeli boste e-pošto od našega prevoznika, običajno dan pred dostavo, da vas obvestimo o pričakovanem datumu dostave. Za dostavo paketa vas bo voznik morda vprašal za kodo PIN, ki jo prejmete po SMS-u in/ali e-pošti.
Če ste med dostavo odsotni :
Če velikost vašega paketa to dopušča, ga oddamo v vaš nabiralnik.
V nasprotnem primeru vam bo ostalo obvestilo o dostavi, ki vas bo vabilo, da prevzamete paket na bližnji pošti.
Dostava na dom v roku 48/72 delovnih ur
Dostava poteka od torka do sobote.
Prejeli boste e-pošto od našega prevoznika, običajno dan pred dostavo, da vas obvestimo o pričakovanem datumu dostave.
Za dostavo paketa vas bo voznik morda vprašal za kodo PIN, ki jo prejmete po SMS-u in/ali e-pošti.
Če ste med dostavo odsotni :
Če velikost vašega paketa to dopušča, ga oddamo v vaš nabiralnik.
V nasprotnem primeru vam bo ostalo obvestilo o dostavi, ki vas bo vabilo, da prevzamete paket na bližnji pošti.
Mednarodne dostave in davki
Stroški mednarodne dostave so odvisni od destinacije in vam bodo sporočeni, ko oddate naročilo. Zaradi transportnih razlogov izdelkov (tekočine, pnevmatike itd.) ni mogoče poslati v določene države. Če je primerno, vam bodo informacije posredovane v fazi dostave vašega naročila.
Za dostave znotraj Evropske unije velja za naročilo francoski DDV in DDV-ja ne boste mogli povrniti v vaši državi.
Pri naročilih na destinacije zunaj Evropske unije bodo izdelki zaračunani brez davkov in plačati boste morali stroške pošiljanja, izračunane glede na ciljno državo in težo paketa. Ob prejemu paketa boste morali poleg tega plačati še carino, DDV in druge lokalne davke, odvisno od ciljne države.
Pogoji pošiljanja
Motoblouz se zavezuje, da bo v največji možni meri spoštoval datum pošiljanja, ki vam je naveden kot navedba na listu izdelkov, v košarici in v povzetku vašega naročila ter v e-pošti s potrditvijo naročila.
Naveden vam bo tudi datum dostave/prevzema, ko izberete način dostave, ki vam najbolj ustreza.
Pri naročilu več artiklov je treba upoštevati najdaljši dobavni rok. Na primer, če naročite jakno, poslano v 48 urah, čelado pa v 7 dneh, bo celotno naročilo odposlano v 7 dneh.
Paketi se pošiljajo od ponedeljka do petka, razen ob praznikih.
PREVOZNIKI
Ko izberete želeni način prevoza, boste opazili, da se ime prevoznika na tej stopnji ne prikaže.
Da bi zagotovili najboljšo kakovost storitev, smo se namreč odločili za sodelovanje z več prevozniki, za vsako vrsto dostave.
Z drugimi besedami, vi izberete način prevoza, ki vam najbolj ustreza, mi pa se odločimo za prevoznika, ki bo verjetno izpolnil to zahtevo pod najboljšimi pogoji (glede na ceno, kakovost storitve, vaš kraj dostave).
Vedeli boste, kateri prevoznik je bil uporabljen pri pošiljanju vašega naročila. Nato vam bo poslano e-poštno sporočilo, v katerem bo navedeno zlasti ime izbranega prevoznika in sledilna številka vašega paketa.
Moj paket je označen kot dostavljen, vendar ga nimam, kaj naj naredim?
Vaš paket je na sledenju dostave označen kot dostavljen, vendar ni v vaši lasti.
- Najprej vas vabimo, da:
- - Preverite naslov za dostavo, izbran ob oddaji naročila
- - Preverite, ali paketa ni prevzel kdo od vaših sorodnikov ali ga pustili pri sosedu.
- - Če vašega paketa ni mogoče najti, ročno izpolnite ta dokument: Paket je označen kot dostavljen, a manjka in ga skupaj z dokazilom o identiteti pošljite na contact@motoblouz.com.
Takoj ko je paket na vašem sledenju označen kot dostavljen, imate 30 dni časa, da vložite pritožbo pri prevozniku.
Kaj naj storim, če v paketu manjka artikel?
Ste prejeli paket, vendar manjka en ali več izdelkov?
- Premier vas vabimo, da:
- - Preverite notranjost paketa
Da bi prihranili prostor, lahko naši pripravljavci potisnejo drug kos v embalažo izdelka. Primer: par rokavic lahko vstavite v škatlo čelade. - - Preverite svoj račun, ki ste ga prejeli po e-pošti, saj vsebuje elemente, ki so bili prisotni, ko je bil vaš paket poslan.
Če se manjkajoči predmeti tam ne pojavijo, vam bodo dostavljeni v drugem paketu. - - Fotografirajte, če je bil vaš paket ob prejemu poškodovan (karton strgan, lepilo ohlapno ali manjka itd.)
Upoštevajte, da imate pravico do rezervacije paketa ob prejemu, da bi imeli morebitno regres pri prevozniku. - Če po teh preverjanjih vašega izdelka ali izdelkov ni mogoče najti, boste morali ročno izpolniti ta dokument: Manjka deklaracija izdelka in ga skupaj z osebnim dokumentom in fotografijami paketa pošljite na contact@motoblouz.com.
MOJ RAČUN
Kako ustvarim svoj profil?
Če želite to narediti, preprosto kliknite Vpiši se z domače strani spletnega mesta prek logotipa , nato pa se prepustite vodenju obrazca za prijavo.
Nato boste morali vnesti več informacij:
Vaš email naslov.
Vaša vljudnost.
Vaše ime.
Tvoje ime.
Ustvarjanje gesla.
Vaš rojstni datum (izpolnite in čaka vas presenečenje za rojstni dan).
Vaš motociklistični svet.
Vaš glavni naslov.
Seveda lahko vse podatke kadar koli spremenite iz vašega Profil.
Kako dostopam do svojega profila?
Na domači strani spletnega mesta kliknite gumb Vpiši se ki se nahaja zgoraj desno. Vnesite svoj e-poštni naslov in geslo ter kliknite »nadaljuj«.
Ste pozabili geslo ?
Če ste izgubili ali pozabili geslo, preprosto kliknite naslednjo povezavo Ste pozabili geslo in se prepustite navodilom na zaslonu. Nato boste prejeli e-poštno sporočilo s povezavo, ki vam omogoča preprosto ustvarjanje novega gesla.
Kako spremenim podatke o svojem profilu?
Samo vnesite svoje poverilnice na stran Vpiši se.
Nato imate v razdelku »Vaš profil« dostop do naslednjih informacij:
Vaši osebni podatki.
Vaši boni so odbitni v fazi plačila vašega naslednjega naročila.
Vaš imenik.
Kako izkoristiti glasilo in dobre ponudbe?
Ko ustvarjate svoj profil, preprosto potrdite polje. Rad bi prejemal glasilo Motoblouz in izkoristil vse ugodne ponudbe! To naročnino lahko upravljate tudi iz svojega osebni podatki.
Če se želite odjaviti in ne prejemati več naših novic, počistite polje in shranite spremembe.
Kaj naj storim, če ne prejmem e-pošte od MOTOBLOUZ ?
Vabimo vas, da preverite, ali je v vašem e-poštnem predalu vsiljena ali nezaželena pošta. Če tam ne najdete naše e-pošte, vas vabimo, da se obrnete na svetovalca za motocikle.
Informacije o dostavi in datum razpoložljivosti
Ugotovim razpoložljivost mojega izdelka?
Dobavljivost vsakega izdelka je objavljena na desni strani lista tik pod ceno.
Če je potrebna izbira velikosti, boste razpoložljivost izdelka ugotovili, ko je velikost izbrana.
Ugotovite, ali je moj izdelek na zalogi.
Če je želeni izdelek na zalogi, se izpiše podatek "Na zalogi".
Moja velikost je siva, ne morem je izbrati, kaj to pomeni?
To na žalost pomeni, da je vaša velikost razprodana.
Ker tega ni več mogoče naročiti pri našem dobavitelju, velikosti ni več mogoče izbrati in zato postane siva.
Moja velikost je razprodana. Kako naj vem, ali bo spet na zalogi?
Če vaše velikosti ni na zalogi, je to zato, ker tudi naš dobavitelj ni na zalogi. Zato trenutno ni zamude pri razpoložljivosti.
Naše spletno mesto je neposredno povezano z zalogami naših dobaviteljev, če pride nazaj na zalogo pri proizvajalcu, ga boste lahko ponovno naročili na našem spletnem mestu.
Naše posodobitve so dnevne.
PLAČILA
Plačilo s kreditno kartico?
Plačilo se izvede na našem varnem plačilnem vmesniku, ko so naročila oddana na Motoblouz , kar pomeni, da tretja oseba ne more zlorabiti nobenih bančnih podatkov.
Motoblouz potrjuje, da ne hrani nobenih bančnih podatkov, vnesenih med postopkom naročila. Vsi bančni podatki se v realnem času posredujejo našemu partnerju Sogenactif.
Ker je vaš račun bremenjen, ko je vaše naročilo pripravljeno, nam Sogenactif zagotovi predavtorizacijo bremenitve, ki velja 6 dni.
Če je pošiljka opravljena po teh 6 dneh, bo vaš račun morda znova poizveden.
Varnost plačila: podatki o vaši kreditni kartici so šifrirani s protokolom TLS (Transport Layer Security) in nikoli ne gredo nešifrirani po omrežju.
Plačilo se izvede neposredno na banki. Motoblouz pod nobenim pogojem nima dostopa do teh kontaktnih podatkov in jih ne hrani na svojih strežnikih.
PROMO KODE
Motoblouz svojim strankam redno ponuja kode za popust!
Izkoristite ugodnosti na Motoblouz , izkoristite trenutne ugodne ponudbe vaših najljubših znamk in prihranite pri nakupih. Vsak dan preverite seznam naših promocijskih kod.
Pozorno preberite pogoje uporabe promocijskih kod, da izberete kodo za popust, ki najbolj ustreza vašemu primeru. Promocijske kode Motoblouz med seboj ni mogoče kombinirati.
Kako izkoristiti naše ponudbe Motoblouz ?
- - Nakupujem na Motoblouz .
- - Izberem svoje izdelke.
- - Svojo promocijsko kodo vnesem ob potrditvi košarice.
- - Potrjujem in cena se samodejno posodobi.
- - Kliknem na “Oddaj naročilo” in se prepustim vodenju.
- - V primeru delnega ali celotnega vračila vašega naročila bo promocijska koda samodejno preračunana v skladu s pogoji komercialnega poslovanja, ki so veljali ob oddaji vašega naročila.
VPRAŠANJA O IZDELKIH
Kako izberem velikost svojega izdelka?
Na vseh listih izdelkov imate gumb »Vodnik po velikosti«, ki vam omogoča, da poiščete svoje mere in tako izberete pravo velikost.
Preberete lahko tudi ocene strank, da dobite idejo, in se za vsa vprašanja obrnete na našo službo za pomoč strankam.
Kako izberem čelado?
Izbirate lahko med več kategorijami čelad: full face, modularne, jet, adventure ali cross .
Teža čelade je merilo, ki se pogosto šteje za pomembno. Če lahko veliko parametrov pretehta tehtnico – dobesedno! - vpliv teže je pravzaprav odvisen od tega, kako boste čelado uporabljali.
Prisotnost notranje zaščite pred soncem, pokrivala za nos in oprsnika optimizirajo udobje. Naši svetovalci za motorna kolesa so tu, da vam pomagajo narediti pravo izbiro.
Kako izberem svoje rokavice?
Elementi zaščite in udobja za kolesarja, obstaja več modelov: poletni, sredi sezone, zimski, dirkalni, cross . Izbirajte med več kot 1500 pari rokavic. Naši svetovalci za motorna kolesa so tu, da vam pomagajo narediti pravo izbiro.
Kako izberem dele svojega motocikla?
Ne glede na to, ali iščete prtljago, dele ali dodatno opremo za vaš motocikel: ponujamo filtriranje vseh artiklov z znamko, letom in modelom. V zgornjem levem kotu rezultatov so na voljo filtri za izboljšanje prikazanih izdelkov. (Izberite »posebno«, da omejite število ponujenih rezultatov na izdelke, ki so združljivi z vašim modelom motocikla.).
Tako ste lahko prepričani, da boste našli izdelke, združljive z vašim motociklom.
Naši svetovalci za motorna kolesa so tu, da vam pomagajo narediti pravo izbiro.