Sledi nam :

Bojni polškornji DXR Combat, ki jih je testiral in potrdil Alyson


Iščete svoje naslednje motoristične škornje in želite nekaj lepega, udobnega in enostavnega za obuvanje, ne da bi porabili celoten mesečni proračun za nakupovanje? Torej ne premikaj se, našel sem kepo: polškornje COMBAT DXR.

Zelo pomembna je skrbna izbira škornjev. Če so premajhni, preveliki, neudobni ali če ste načrtovali uporabo z njimi, ki se izkaže za zapleteno, se boste imeli slabo in to ni cilj. Čevlji ne smejo nuditi le optimalne zaščite pred zunanjimi elementi in nesrečami, ampak morajo biti tudi udobni za dolge ure vožnje in morda hoje, če med etapo med potovanjem potepate kot primer.

Izkoristil sem tiskovne teste Honda France za nova CB650R in CBR650R (da bi preizkusil novo tehnologijo "e-clutch"), da sem obul nove polškornje DXR COMBAT. Dan pod soncem Marseilla in njegovega zaledja, kjer smo nadvse uživali v zavojih in pokrajini. V tem očarljivem okolju sem se podal na pot, opremljen z motorističnimi škornji, pravkar prejetimi na terenski test. Zato vam bom pustil, da odkrijete svoje občutke v naslednjih vrsticah ... Dobro branje!

Dizajn in lastnosti

Najprej sem se zaljubil vanj v notranjost z majhnim leopardjim vzorcem. Precej izvirno, spreminja se! Nato Rock'n'roll stran čevlja z dvema zadrgama na vsaki strani. Cenil sem dejstvo, da sem jih lahko našel v trgovini s konfekcijo, ne da bi niti za sekundo pomislil, da so to škornji, namenjeni in odobreni za vožnjo z motorjem.

Na voljo so v 2 barvah: črni ali rjavi. Najraje sem imela črno barvo, ker redno menjam outfit in se poda k vsemu. Toda zaradi leopardje vijoličaste med rjavimi sem si skoraj premislil. 😉

Tukaj vam ponujam pregled:

Na voljo od 35 do 41, segajo nad gležnje, kar vam omogoča, da kavbojke ali motoristične pajkice skrijete v notranjost. Podplat z zarezanim učinkom poveča višino čevlja, saj je peta visoka že 5 cm. To ni nepomembno, če vemo, da nekateri od vas želite pridobiti nekaj centimetrov, da bi vam bilo bolj udobno, ko stojite na motociklu.

Za konec na praktični strani, to potrjujem čevlji se popolnoma prilegajo. Imam številko 39 in sem vzela 39. Ni mi tesno v njej, celo zelo udobno. Dodam lahko celo par gelskih vložkov za dodatno udobje. Za tiste s širokimi stopali, brez skrbi!

Udobje

Polškornji DXR Combat so izdelani iz 100 % govejega usnja, ki nudi dobro trdnost, hkrati pa ostaja prožno. Nič ni bolj neprijetnega kot nošenje čevljev, ki vas bolijo v petah, konicah stopal ali v katerih se počutite ujete! Pri Motoblouz so močni, mislili so na vse!

Za večjo prilagodljivost, ko so vaša stopala nameščena na sponkah za prste motocikla, je na zadnji strani meča dodana cona "flex". Popoln, da ne strižemo naših telet!

Spredaj je tudi dvojna zadrga, ki vam omogoča, da si v rekordnem času obujete škornje, tudi če imate kavbojke, ki zavzamejo prostor, ali rahlo široke meče.

Končno, po intenzivnem dnevu vožnje (ker tiskovni testi niso bukolična vožnja, temveč potovanje, ob katerem se vsakič preznojim, ker je tempo spremljanja norih ljudi na krmilu tako intenziven), v stopalih nisem imel popolnoma nobenih bolečin. Polškornje DXR COMBAT sem celo uporabljal za vožnjo z vlakom, tja in nazaj, pa me to sploh ni motilo... 100% potrjeno na tej točki!

Varnost in zaščita

No, potrdili smo videz in udobje, toda kaj to pomeni glede varnosti?

Da bi zagotovili dobro raven zaščite, so certificirani po standardu CE EN 13634 in pridobil stopnje 2222 IPA. No, po pravici povedano, ne razumem veliko o tem, a za pridobitev certifikatov opravijo dolge in zapletene teste ... tako da je to dober znak :). Pomemben element imajo tudi dvojno ojačitev na ravni malleolov.

Vodoodpornost in odpornost

Imel sem srečo, da sem ves dan ostal suh pod žgočim soncem. Po drugi strani pa bi bil moj mali problem na tej točki: žal niso vodoodporni!

Ker tudi ni izdelan iz goretexa ali drugega toplega materiala, vam svetujem, da tega modela ne nosite v deževnih dneh ali ob slabem vremenu!

Kar zadeva odpornost, nimam dovolj perspektive, da bi vam povedal, kako se obdržijo skozi čas. Po drugi strani pa se bom k tej točki vrnil čez nekaj tednov, obljubim. Samo to ti lahko povem izbrani material običajno zagotavlja zelo dobro kakovost in po 300 kilometrih vožnje nimam nobene sledi obrabe na izbirniku.

Še ena najljubša

Ni več skrivnost: Osvojil me je DXR , znamka, ki jo razvija Motoblouz . Za seboj že imam nekaj priljubljenih, npr pajkice AGILITY oz gležnarji AGAT

Ampak tam so presegli vsak izdelek. Postavil sem ga številka ena na vseh točkah. Edino, kar ostaja na moji strani "ne maram", je vodotesen vidik v primeru vožnje po cesti in dežja. Ne glede na to, ali gre za ležerno vožnjo po mestu ali za bolj drzen izlet v gore, so se ti škornji izkazali kot velika prednost za nas kolesarje! Da ne omenjamo, da jih lahko dodate v košarico že za okoli sto evrov…

Torej, osvojen? Skoraj? Vse kar morate storiti je, da si malo ogledate ta video in prepričan sem, da se boste vdali :)

Slog5
Udobje 4.6
Zaščita4.1
Enostavnost uporabe5

Moje mnenje :

Ti ženski polškornji so popoln kompromis med slogom, varnostjo in udobjem. Če vam je všeč, da lahko svoje čevlje uporabljate tudi izven motociklističnega konteksta, potem verjemite: bodo novi dragulj v vaši garderobi!
4.7

Delite ta članek z drugimi

Alyson Aigrain

Sem Lily, morda me poznate pod imenom "Heels and Handlebars". Navdušen nad mehanskim svetom, rad pišem in predstavljam kolumne o tej temi. Voznik in novinar, delam za različne medije, kot sta Moto Heroes in kanal Lestream. Sem tudi ustvarjalka Ride Trippers in avtorica knjige o ženskih motociklih Talons & Guidon.

Brez komentarja

Dodajte svojega