Sledi nam :

Čelada Airoh Twist 2.0 cross , testirana in potrjena s strani Mathilde, stranke Motoblouz


Sem oboževalec Airoh . Z njim sem prevozil 40.000 kilometrov čelada Airoh Commander Carbon na moji glavi in ​​nikoli mi ni spodletelo. Zdi se mi preprosto popolno. Zato je zelo pozitivno, da sem to preizkusil airoh Twist 2.0 cross čelada. Razsodba? On je drugačen! In vsekakor cross .

Predvsem cross čelada

Opomba: moja ljubezen do znamka Airoh potisnil mojo izbiro k airoh Twist 2.0 cross čelada. Z drugimi besedami, nisem študiral lista izdelka tri ure; preprosto ime Airoh spodbudil mojo odločitev. Napaka! To je opomnik, da vedno preberete list izdelka, preden začnete. Ker se tam pojavijo bistveni elementi, ki lahko precej spremenijo vašo izkušnjo 😉

Brez zaslona, ​​dobro prezračevanje

Premier element, na katerega nisem bil pozoren, je bil zaslon: airoh Twist 2.0 cross čelada ga nima. Je prava cross čelada, na voljo je brez prozornega zaslona ali kreme za sončenje. Ni izbire, bo treba investirati v dobro masko (ali voziti z zaprtimi očmi zaradi hitrosti, sonca, letečih živali).

Ta "brez zaslona" je prve dni testiranja precej otežil, ker preprosto nisem bil opremljen. In če smo vajeni tekanja po klancih, to ni bilo na sporedu prvih dni testiranja te čelade, ki so bili res osredotočeni na »cesto«. Zato lahko brez zmote trdim: airoh Twist 2.0 cross čelada ni cestna čelada. Gre za cross čelado, ki se uporablja, ko greste izven cest. Poleg tega je dejstvo, da nima zaslona, ​​namerna izbira: zaradi tega je veliko lažji (k temu se bomo vrnili v nadaljevanju).

Opomba: nekje sem prebral, da italijanska znamka Airoh pravzaprav ponuja dve vrsti čelad, terenske in cestne. Na vas je, da izberete pravega!

Vidno polje je očitno dobro, saj noben zaslon ali sončna očala ne ovirajo pogleda. Vendar ga bo določila maska, ki jo izberete. Tako kot pri čeladi ne pozabite skrbno izbrati maske. Odločil sem se za cross maska Shot Iris 2.0 : kombinacija obeh, maska ​​+ Airoh cross čelada, ponuja dober rezultat. Udobnejši, tudi za na pot, lahek, prezračen.

Občutljivo poslanstvo domofona

Še en izziv torej brez zaslona: zrak bo neizogibno prodrl v čelado in bo komunikacija z domofonom malo bolj zapletena ... Z domofonom sva se pravzaprav navajena, Max in jaz. Enako praktičen za razbremenitev dolgčasa na dolgih cestah kot za boljšo komunikacijo na brezpotjih. Čeprav je moj mikrofon čim bolje vgrajen na sprednji strani slušalk, pobere ves okoliški hrup. Komunikacija ni dobra, vendar glede na cilj to ni zelo presenetljivo.

testiranje čelade Airoh Twist na brezpotjih

Ujet v veter

Druga posledica pomanjkanja zaslona: nevaren upor vetra na avtocesti. Ta čelada je omejena za uporabo na terenu, na majhnih podeželskih cestah ali v središču mesta. To ni čelada za večurno vožnjo ali vožnjo s polno hitrostjo po avtocesti.

Kakovost Airoh

Čeprav te podrobnosti spremenijo mojo izkušnjo, zlasti v odnosu do poveljnika, se mi zdi airoh Twist 2.0 cross čelada je precej dobro oblikovan in vsekakor dobro izgleda.

Ultra lahka čelada

Cross čelada obvezuje, je ultra lahka. 1180 gramov, navedenih na listu izdelka, moj vrat potrjuje, da ni zelo težak. Tako na cesti kot tudi na terenu je zaradi svoje teže hitro pozabljen.

Kar se tiče udobja, bom iskren, prvih nekaj ur se mi ni zdelo "udobno". Ampak ravnokar sem naredil 40.000 km s čelado Commander na glavi. Posledično je na koncu dobila obliko moje lobanje. Morebitni čeladi po tem bi lahko le "manjkalo udobja". Po več urah vožnje Twist 2.0 pridobi tudi na udobju, prav veselje pa je opazovati kakovost notranjih pen. Prav tako so odstranljive in pralne (velik plus v primerjavi s predhodno testirano čelado) in so precej dobrodošle glede na njihovo uporabo cross .

Peresna teža, kakovostna pena, dobro prezračevanje… The čelada Airoh Twist 2.0 je na splošno udobno. Končno ima dvojno D zaponko, enostavno za uporabo, na katero se zelo hitro navadiš.

Dizajn, ki je hkrati agresiven in cenjen!

Samo poglejte stran Airoh čelade in se prepričajte, da fantje vedo nekaj o oblikovanju. Tako kot dekoracija znamke Airoh mi je všeč dizajn (precej agresivna oblika čelad, dobro oblikovana in čista). Vse cross čelade blagovne znamke imajo stil. Zelo mi je bil všeč karbonski dekor na moji čeladi Airoh Commander. Tega sem vzela v mat črni (črna mat na listu izdelkov), ki se mi zdi tudi zelo uspešna, brez napak, s popolnimi zaključki.

Dodatek: ščitnik za brado s filtrom za prah

Bonus, ki bi ga cenili na cestah Latinske Amerike, je ščitnik za brado s filtrom za prah, zelo praktičen na klancih. Ta filter za prah je tudi snemljiv in ga je treba nato očistiti, kar je dobra točka za terensko vožnjo. Po drugi strani pa nima oprsnice (da bi bila lažja, mislim). Zato ga je treba pozimi uporabljati z grelnikom vratu, saj obstaja nevarnost hitrega prehlada.

10/10 za čelado Airoh Twist 2.0 cross na vseh terenih

Kot je bilo že omenjeno, ta čelada pri uporabi na cesti ni dobra. Ampak izven brezpotja, brezpotja, s primerno masko, je primeren... Sploh po prikazani ceni (nekaj več kot 101,67 €)! Je zelo lahek, hiperzračen, prijeten za nošenje. Ima dober obraz. THE airoh Twist 2.0 cross čelada je resnično čelada, primerna za terensko uporabo ... Z zelo zanimivim razmerjem med kakovostjo in ceno v tej kategoriji.

Na žalost ni posebej primerna za mojo uporabo: vsakodnevna cestna čelada z občasnimi sledi in brezpotja. Za to je bila primernejša čelada Airoh Commander.

Oglejte si list izdelka

Kakovost / končna obdelava 4.3
Udobje 4.1
Prezračevanje 5
Vidno polje 4.3
Utež4.5

Moje mnenje: vsekakor cross čelada!

Čelada Airoh Twist 2.0 cross , brez vizirja, brez oprsnika, ultra lahka je vsekakor čelada primerna za vse terene. Ljubitelji cross boste cenili njegovo nizko ceno in preprostost.
4.4

Delite ta članek z drugimi

Mathilde Tay

Samostojni pisec 5 let, 4 leta sem "odvisen" motorist. Da, jaz sem tista, ki ji včasih rečemo "vreča s peskom", tista, ki snema videe, medtem ko njen mož uživa v vožnji z motorjem po cestah in pod kalifornijskim soncem. Ljubitelj trail road tripov, sem tudi ljubitelj starih koles. Končne sanje? Da moj mož končno vidi potencialno zapeljevanje stranske prikolice ali vožnje z rokami na krmilu Triumph Speed ​​​​Twin starosti mojega očeta (1946)

Brez komentarja

Dodajte svojega