Sledi nam :

Združljivost interkoma za motorna kolesa: Bluetooth ali Mesh, izberite pravi standard


Preizkusiti ga morate le enkrat, da se prepričate: vožnja med klepetom s prijatelji in prijatelji zagotovo poveča užitek skupinske vožnje. Težava je v tem, da morate iti skozi dolgo sejo seznanjanja med posameznimi moduli in skrbno slediti navodilom, ki jih nimate vedno pri roki. In včasih združljivost interkoma sploh ni zagotovljena ...

No, to je bilo prej! Tehnologija interkoma za motorna kolesa se je v zadnjih letih močno razvila. Komuniciranje v skupini med vožnjo še nikoli ni bilo lažje kot danes!

Bluetooth, kralj interkom združljivosti

Pred prihodom tehnologije Mesh je bil Bluetooth glavni povezovalni protokol. Vsestranski uporaben je tudi za domofonski modul priključite na pametni telefon kot na GPS ali drug domofon. Ker je čas pustil, da se je tehnologija amortizirala, so Bluetooth domofoni tudi najcenejši, kar precej odtehta na tehtnici. Dobra točka za Dexter , ki ponuja domofone Bluetooth s priznano učinkovitostjo za tako nizek proračun, da se lahko opremi vsak.

Druga prednost Bluetootha je ta, da omogoča povezovanje domofonov različnih znamk, preko univerzalnega kanala kot je nprUniverzalni prehod od Cardo aliUniverzalni domofon od Sena. Za razliko od običajnih kanalov, specifičnih za blagovno znamko, univerzalni kanali niso šifrirani. Omogočajo povezavo vseh modulov z njimi. Upoštevajte, da ko sta povezana dva domofona različnih znamk, morda ne boste imeli več dostopa do drugih funkcij domofona za prostoročno telefoniranje.

Včasih bo za pravilno konfiguracijo povezave treba uporabiti interkom aplikacijo za pametni telefon. Odprt protokol imenovan Odpri bluetooth interom (OBI) bi moral dodatno olajšati povezavo med različnimi znamkami domofonov, pod pogojem, da jo vsi sprejmejo.

4 kolesarji in 1500 metrov največjega dosega za Bluetooth

Vožnja v paru, idealna konfiguracija za komunikacijo z Bluetooth domofoni
Vožnja v paru, idealna konfiguracija za komunikacijo z Bluetooth domofoni

Kar zadeva domofon, ima Bluetooth še kar nekaj omejitev. Prvič, zaradi omejene hitrosti prenosa podatkov je kakovost zvoka očitno slabša kot pri tehnologiji Mesh. Nič, kar bi preprečilo dobro razumevanje tega povedanega, a ko prideš iz pametnega telefona zadnje generacije, izgubiš.

In predvsem se izkaže, da je nemogoče povezati več kot štiri motoriste skupaj. In spet za ceno zapletenih in ponavljajočih se manipulacij na štirih napravah. Vsak od njih nato tvori člen v verigi, ki se ne sme prekiniti zaradi tveganja, da bi morali obnoviti združevanje! Če se vrstni red motoristov spremeni (tako hitro pride do prehitevanja!) ali če motorist zaostane, na primer zato, ker je obstal pri rdeči luči, je veriga pretrgana. Zato je na splošno treba domofone ponovno priključiti ...

Motorist s sopotnico na harley-davidsonu, obe čeladi sta opremljeni z motorističnim domofonom
Vozite kot dvojec, enostavno (jahač) z interkomom Bluetooth

Za konec naj dodamo, da je domet Bluetooth domofonov omejen. Na splošno štejte 1000 do 1500 metrov napovedanih... Pravzaprav je veliko manj saj so med dvema domofonoma vedno ovire. To ne pomaga pri tveganju prekinitve povezave.

Skratka, povezavo preko Bluetootha priporočamo v primerih, ko sta samo dva, v načinu pilot/sopotnik ali samo z enim sopotnikom. V tem scenariju je težje "prekiniti verigo". Od treh povezanih ljudi bo v vašem interesu, da se odločite za tehnologijo Mesh ...

Mesh, povezovalni protokol, ki poenostavlja združljivost skupinskega domofona

Skupina kolesarjev, ki vozijo v formaciji z domofoni za komunikacijo
Vožnja z motorjem v skupini je užitek podeseterila z možnostjo skupnega komuniciranja

Zmogljivejša, udobnejša in prilagodljivejša za uporabo, mrežasta tehnologija je postala razširjena v ponudbi proizvajalcev interkomov za motorna kolesa. Vsi zdaj ponujajo modele interkoma za motorna kolesa, ki ponujajo ta povezovalni protokol.

V primeru Mesh obstaja tudi omejitev števila udeležencev v razpravi. Ne govorimo o 4 osebah, ampak največ 24 osebah pri Sena na primer. To je veliko ljudi! V Cardo v času pisanja teh vrstic napovedujemo največ 15 oseb, kar je že dovolj.

Omejitev se navsezadnje nanaša na možnost klepetanja v tako velikem številu na enem kanalu. Bodite prepričani, za poenostavitev komunikacije je mogoče organizirati javne ali zasebne razpravne skupine.

Gladka prekinitev povezave in vrhunska kakovost zvoka

Združljivost motociklističnega interkoma je zagotovljena z Dexter D1
Dexter D1, skoraj legendarni domofon iz serije Motoblouz

Mesh techno temelji na dinamični mreži, kar pomeni, da vrstni red udeležencev ni več omejitev. Lahko se premikate v skupini, prehitevate, vas prehitevajo itd. Možno je celo zapustiti razpravo (mehur ima svoje imperative ...) in se ji kasneje spet pridružiti. Vse brez kakršnih koli manipulacij: samo to popolnoma spremeni situacijo v uporabi.

Tudi kakovost zvoka je veliko boljša. Tehnologija dejansko omogoča zadostno hitrost prenosa podatkov za uživanje v zvoku in lažje razumevanje.

Mesh omrežje, lastniška in … dražja tehnologija

Motoristični domofoni z Mesh tehnologijo so zelo praktični, a tudi dražji
Motoristični domofoni z Mesh tehnologijo so zelo praktični, a tudi dražji

Res popolna tehnologija povezovanja Mesh za skupine kolesarjev, torej? Da, vendar ima dve omejitvi. Prvi je, da je tehnologija vsakega proizvajalca zaščitena. Razumite, da ko gre za združljivost z drugimi domofoni, je mrtev. Če imate domofon Sena , združljiv z domofonom Mesh, se v trenutnem stanju na primer ne morete povezati z Dynamic Mesh podjetja Cardo ali Mesh 2.0 podjetja Cellular Line ...

Zato vam svetujemo, da se pri nakupu motorističnih domofonov za vožnjo in komunikacijo v skupini skrbno uskladite s prijatelji motoristi o tem, katero tehnologijo boste izbrali.

Enako velja za domofone, specifične za model slušalk. Zdi se, da njihova tehnologija sistematično izhaja iz tehnologije večje blagovne znamke domofonov. Na primer, Sena ponuja domofone za Shoei gt-air 3 in Neotec 3 ali tistih iz Schuberth C5, E2 in S3.

Oznake Domofon

Delite ta članek z drugimi

Loic

Urednik in tester za Motoblouz sem brezpogojni ljubitelj cest z ovinki. Zame je motocikel tako sredstvo za pobeg kot tudi prevozno sredstvo.

Brez komentarja

Dodajte svojega